tisdag 18 januari 2011

:: Årets första Prima BAP ::

Det var ett tag sedan jag gjorde ngn BAP inne hos Prima men igår fick jag lust och satt och pillade lääänge på denna! Tyvärr är det ju hopplöst att fota av just nu men det är ju lika för alla här i mörka Svedala:)

Viggo har världens sötaste kusin, Malte! Detta är förra årets dagisfoto som jag nu scrappat och hamnar i Viggos fotopärmar. Jag har duttat en mixa av vitt och tan akrylfärg längs alla kanter och sedan sytt. Spetsen har jag mistat till rätt nyans.

Skisssen hade lite swirlar så jag använde lite Prima stämplar till det och stämplade i grönt. Alla blommor går i rött så jag har använt upp en hel del av det lagret! Inser att jag inte behöver en enda till blomma på flera år men nu kommer snart 2011 års nyheter och då lär det bli fler:)

Denna bilden blev inte bra! Den stora härliga roden är lite mörkare i verkligheten!

Och så fler röda blommor i olika varianter! Tror att jag mailar in den också. Why not liksom:)
Många kramar från mig!

Inga kommentarer: