tisdag 8 februari 2011

:: Coola färger och en nalle ::

Jag hittade en härlig utmaning inne hos A spoon full of sugar som jag inte kunde motstå! Härliga färger att jobba med! Dessvärre missade jag deadline! Trodde att det var torsdag och inte tisdag:) Surt när kortet legat färdigt ett tag! Men, men ett kort blev det ju i alla fall:)

Ångrar lite att jag inte sydde på kortet men gjort är gjort!

Visst är hon rar den lilla älvan med attityd!

Inne i Allt om scrap forumet har de haft en CC under ngn vecka som tog slut i söndags. Jag hann bara göra ett kort då plutten varit sjuk men det vart rätt okej i alla fall. Utmaningen var att använda en stämpel som man normalt skulle färglägga och sedan inte färglägga den.

Penny Black stämpel och papper från Kaiser som jag fick av Jenny/Pion i julklapp! Jättefina!

Hoppas att ni får en fin tisdag! Kramar!

4 kommentarer:

Chris_P sa...

Översta kortet är ju helt underbart. Färger som man vanligtvis inte blandar men som blev så snygga ihop!!

CillaT sa...

Ääälskar det översta kortet =) Det är helt underbart!

Kramar

Petra/Paradise sa...

Två alldeles bedårande kort vännen!
Såg ditt kort inne på Allt om Scrap!
I JUST LOOOVE IT!
Och första kortet är en sån härlig färgklick!
Precis vad man behöver så här på vårkanten :D

KRAAAAM

Cattis sa...

Ååhhh.. vad mycekt underbara alster!! Måste kika runt lite mer! =)

Kramar!