tisdag 22 mars 2011

:: Bo Bunnys Blast Off från Scrapgalen ::

Dagens layout är kanske inte direkt i "LillBlomman" stil men jag gillar att testa runt och bryta lite invanda och trygga stilar ibland:) Senaste DT kitet från Scrapgalen innehöll färgstarka papper från Bo Bunnys Blast Off. Passade ju fin, fint till dessa bilder även om de inte har Rymdtema;)

Jag började med att mista ett vitt Cardstock med blå, röd och grön mist. Och så lekte jag med lite olika dekos, allt från Scrapgalen. Det enda som är privat på denna layout är de svarta Thickersen.

Apan har jag klippt ut ur ett papper och det söta trädet är från Jillibean soup. Även pratbubblan är en die-cut från Jillibean.

Coola stickers från Bo Bunny som jag fodrade med svart cardstock för att få lite mer kontrast. De söta bokstavs stickersen är från Jillibean soup.
Ni missar väl inte chansen att få bli min och de andra supermysiga tjejernas nya DT kollega hos Scrapgalen? Petra som driver Scrapgalen är världens goaste tjej och vi har en härlig stämning med högt i tak! Sista ansökningsdagen är den 27/3. All info finns i Scrapgalens inspirations blogg www.scrapgalen.blogspot.com Håller tummarna att vi ses!
Hoppas att ni får en toppen tisdag!

3 kommentarer:

sara_80 sa...

Vilken snygg layout! Färgglad och härlig helt i min smak...och mist...love it. :)

Kram Sara

Chris_P sa...

Himla snygg layout! Precis min stil!

Mette sa...

Häftig! Gillar den massor!