fredag 27 maj 2011

:: Jättefin läsarskiss inne i SWE bloggen ::

För någon månad sedan efterlyste jag en läsarskiss till våra Kortonsdagar inne i SWE bloggen. Vi fick in flera fina men jag valde en skiss som en tjej som kallar sig Uuzan gjort. Idag visar jag min tolkning av den som jag skapat med papper från Pion.

Mors dag närmar sig så detta passar ju fint då! Tycker att det lite ljungfärgade ihop med grått blev himla fint!

Jag använde en Spellbinder die till min Vintagebild från Pion. Ingen kan ana att mina Thickers var gröna från början;)

Spetsar i två olika nyanser ihop blev fint tycker jag.

Jag hittade den perfekta nyansen bland mina Mister, samlingen har vuxit till 25 färger, nämligen Juneberry Wine. Jag har mistat de stora Rosorna i den nyansen. De grå är mistade i silver. Rosknopparna och de små Rosorna hade rätt nyanser från start.

Visst är de läckra!!! Med Mist och Stickles kommer man långt! Glöm inte att kika in i SWE bloggen och se de andra tjejernas ljuvliga skisstolkningar!

4 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Oj oj oj vilket underbart kort
Färgerna helt perfekt

//anneli

Anna sa...

Jätte vackert och med alla ljumna färger.
Kram Anna

unni's scrappeboble sa...

Wow for et nyyyyydelig kort i herlige farger :D

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Många fina blommor på kortet, roligt!
Kram