fredag 13 maj 2011

:: Söta Skymningskaninen ::

Idag är det återigen dags för ett kort med motiv från Skymning Design. Denna gången är det den supersöta slappande kaninen som jag använt. Jag har maskat ihop den med de stora Tulpanerna.

Roligt motiv att använda till semesterfirare eller kanske nyblivna pensionärer. Jag har använt papper från Imaginisces serie Enchanted.

Den stora läckra blomman är från Petaloo och likaså fröstängeln. Jag har duttat lite glitter här och där. Tänk att jag liksom inte kan låta bli;)

Motivet är färglagt med Distress Refiller och lite glitter.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken perfekt kombination! Underbart kort! :)

Ha en härlig helg!

Camilla sa...

Halloj, Vilken härligt kort!!!
Hoppas vi ses på scrapträffen imorgon. Kram Camilla

Catta/eldhexan sa...

Vad fint det blevmed kaninen och tulpanerna tillsammans! Tjusigt! :)

Kram!