onsdag 29 juni 2011

:: Prima BAP Juni ::

Denna månaden har jag hunnit med att både göra en BAP och en PPP till Prima. Och jag är så himla nöjd med båda så det känns toppen! Hoppas att ni håller med mig:)

Jag förminskade ned labelformen och sedan lekte jag loss med Heidi Swapp masker och mist från Tattered Angels. Fotot har jag tagit på mig själv med Macro-objektivet och sedan gjort det svart/vitt. Sidan handlar om man kan känna en människa genom att se den i ögonen?

En av mina fynd från TPIAB Prima rea, den stora fina blå blomman. Rankan har jag delat på och sträckt ut den lite. Primas sammets rub-ons är supersöta och jag fattar inte varför jag inte använt dem så mkt förr? Ja, ja man gör nya fynd i sina lådor:)

Bokstäver från Prima och spets från samma tillverkare. Jag har också förstärkt mina mist stänk med bruna halvpärlor.

Jag blir jätteglad om ni skriver en rad:) Och vet ni, detta är mitt 1003 inlägg i min blogg!!! Över 1000 inlägg alltså på snart 4 år. Jag babblar alltså inte varje dag men oftare än varannan. Hoppas att ni vill läsa 1000 till;)

6 kommentarer:

Anna sa...

Wow, wow, wow, helt bedårande under bar Lo. En sån som bara fastnade när man såg den.

Jag följer dig mer än gärna i bloggeriet :)

Ha en underbar dag!
Här blir det till att vara hemma och pyssla om liten som har vattkoppor. Hoppas att det inte blir fler än det är för då klarar han sig lindrigt.

Kram,
Anna

Maja Stokk / eyovine sa...

Så coolt foto =) Snygg tolkning av skissen och härliga färgval. Denna gillar jag massor!!! Fast å andra sidan gillar jag ju allt du gör.

Soliga kramar Maja

Ingba sa...

Härlig LO och de blåa blommorna gjorde sig så bra till allt det mörka. Jag har också bakat din fantastiska chokladkaka. Kan bara stämma in - den är fantastisk god!

kram Inger

Vibeke sa...

Denne var da bare så flott!! Den blomsten hopper jo bare ut av layouten din!! Virkelig lekker:):)

Håper du koser deg med sommeren:)

Sara sa...

Vilken vacker layout, så läckert med fotot! :)

Kram kram

Cath. sa...

Så vacker layout! Och jag vill självklart fortsätta läsa din blogg! Kramar i massor!