söndag 12 juni 2011

:: Sååå svåra färger ::

Jag vet inte varför jag inte går ihop med gult och blått? Varje gång jag ska göra ett Studentkort får jag lite ont i magen:) Men när grannpojken tog studenten i fredags var jag ju ändå tvungen att göra ett kort till honom.

Jag har jobbat med gammal och nytt, nya Maja Design och gamla Thrift shop från October Afternoon.

Och så på med lite YouDo blommor i blått och gult fast de fick en dusch med Glimmermist först:)

Inte mitt stoltaste ögonblick man vad sjutton, så blir det ibland. Ses imorgon!

2 kommentarer:

Mim... sa...

Håller med dig gult och blått är så svårt, men jag tycker att du lyckats få ihop det.
Ha en skön dag....

Petra/Paradise sa...

Kan inte annat än att hålla med dej.
Den svåraste färgkombon är ABSOLUT gult och blått..jag får också "ont i magen" av att göra såna kort.
Men vet du, du har lyckats alldeles alldeles ypperligt!
Man får göra lite som du gjort, välja "snälla" toner i de båda färgerna.
Marinblått och orangegult istället.
Ditt kort är verkligen superduperfint! Så var nöjd vännen!! :D

jag har också ett studentkort på min "to do"-list. Vi får väl se om det överhuvudtaget blir blått å gult.. ;)

KRAAAAMISAR