söndag 24 juli 2011

:: Seglar med Maja Design ::

Jag tar och kastar in ett grattiskort med lite marint tema till en pojke. Jag har skapat det för Scrapgalens räkning med papper från Maja Design. Jag tycker att dessa två kollktionerna som släpptes för ett tag sedan är nog de finaste de släppt. Jag är ju svag för rutor, prickar, ränder och rutor och det finns gott om sådant. Detta kortet är skapat ur serien Skärgårdsliv.

Det är många små gossar som fyller år nu under tidiga hösten och framåt så jag lär få fylla på lagret av grabbiga kort. Stämpeln är från Lili of the valley. Där hittar man lagom söta pojkstämplar i min smak. Toppen!


Hoppas att ni får en toppenfin helg!

2 kommentarer:

Nita sa...

supergulligt, så härlig stämpel.
Mysiga färger du har använt dig av.
kram
Nita

Ziro sa...

Otroligt snyggt kort! Den stämpeln vill jag också ha!