lördag 9 juli 2011

:: Swelift vecka 27 ::

Idag liftar SWE teamet underbara Lene som är en av mina kollegor hos Pion Design. Jag gör ju mest kort för SWE men nu var jag bara tvungen at lifta Lenes fina sida!

Viggo ville så gärna testa att stoppa fötterna i vattnet under en utflykt i Haga Parken. Lenes sida går i lite gul/beige men jag valde en annan färgskala men samma upplägg på sidan.

Härlig blandning av rufft och skirt. Visst är den söt den lilla klockan!

Yummie blommmor i blått och vitt med sammetslöv.

Många lager, skrynklat och inkat för rätt look.

Pions papper är så himla lättjobbade och en fröjd att se på. Rub-ons citatet syns jättefint mot den beige bakgrunden. Tack Lene för att du sprider sådan inspiration!

4 kommentarer:

Ana Márquez sa...

What a wonderful LO! :-) I like it very much.

Lina sa...

Jättefin LO. Gillade särskilt det "handskrivna" pappret som bakgrund, passade perfekt.

Vibeke sa...

Denne var rett og slett VAKKER!!! Så nydelig. Selv om det er en lift - så har du satt ditt eget preg på den. Så flott den er:)

Håper du koser deg med sommeren:)

Lene sa...

Så lekker denne ble !! Elsker alle detaljene du har fått med! Kjempekoselig at du ville lifte min LO, også flott at man ser at du også har fått med dine ting på den - HERLIG !

Klem