måndag 22 april 2013

:: Papirdesign Bloghop ::

This gigantic prize you can win over at the main Papirdesign Blog!

This Hop will run 22/4-17/5 2013


För att fira våren och vårat fantastiska Designteam med nya och gamla designers har vi nu en härlig Blog Hop! Vi hoppas att ni vill komma och besöka alla Papirdesign tjejerna. Vi kan utlova massor av Inspiration och möjlighet att vinna fina priser. Jag har ritat en skiss till BlogHopen som alla tjejerna har tolkat på sina unika sätt. 

For å kickstarte vår og feire vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne PREMIER! Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE!

To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP.
Visit the Papirdesign-girls, and get tons of INSPIRATION and a chance to win PRICES!
We’ve all been working on the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.

Så här fungerar det:
Besök varje Papirdesign designer och följ instruktionerna i varje blogg. När du besökt alla designers lämnar du en kommentar i Papirdesign bloggen och berättar att du genomfört din Blog Hop.

Slik fungerer hopp’en:
Besøk hver Papirdesign-jente og følg instruksene der. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din.

This is how it works:
Visit every Designers and follow their instructions. When you are done leave a comment at the Papirdesign blog and tell us that you did the Blog Hop.

Blog Hop list:

Bente Fagerberg
Cathrine Sandvik
Christin Grønnslett
Elisabeth Bakken
Linn Sjåfjell
Lise Seivåg
Marianne Sjøberg
Renate Sarassen
Tanya Privalova
Ulrika Blomfelt. ME!
Papirdesign.

Så här tolkade jag skissen /  Slik har jag löst skissa / This is my take on the sketch




My cute boy taking his first bath outside! Look at his face :)
Beutiful Roses from Papirdesign in brown and beige. I just love the stars! You can win them!
For my banner I used a Banner stamp from Papirdesign. I love to use pearls on my pages! You can win them!

Detta underbara priset kan du vinna i min blogg / Her er premien du kan vinne hos meg / This is the wonderful prize in my blog!

* Lämna en kommentar / Lodd et kommentar / Leave me a comment
* Bli följare av min Blogg / legg deg til som følger  / become a follower of my Blog
* Sprid information om Bloghopen och berätta att du gjort det så får du en extra lott/ To get an extra ticket in the lottery spred information about our hop and let us know that you did!



You have now one more place to visit! The Papirdesign Blog! Follow the instruction at the blog.

Thank You for playing with us!

89 kommentarer:

Regine sa...

Lekker!! Elsker det bakgrunnsarket, masse inspirasjon og hente :)

Regine sa...

Og har lagt meg til som følger :)

Tone K. sa...

For en knallfin LO :) Herlig brun-toner. Skikkelig fin :)
Har lagt meg til som følger :)

Tove sa...

Helt utrolig fin:))

Stephi sa...

sitter här och ler. Han ser både glad och rädd ut..skräckblandad förtjusning antar jag.Layouten faller mig helt i smaken, så fin på alla sätt.
Jag är redan följare hos dig, tänker på din fina vinst. Tack för chansen att vinna denna mega giveaway. Kram

pia iris sa...

kjempefin.
uvante og flotte farger på en sommerLO, men jeg likte de veldig godt altså ;o)
klem pia

CREATIVE Life sa...

Underbar!

CREATIVE Life sa...

Har förresten berättat för min scrapbookingvänner om hoppen. :-)

Ann Kristin sa...

Utrolig flott! Lekkert i bruntoner, og digget alle lagene med papir :D

Arnlaug sa...

Nydelig side! Elsker alle de ulike bruntonene:-)

Lagt meg til som følger og "hopper" vidare;-)

Vicky Varvadouka sa...

Hi there Ulrika! I had a look around your blog and I was amazed!!! Your style is beautiful!!! I am happy to have found you!xx

Nora sa...

Nydelig LO med et herlig bilde :)
Synes jeg kjenner det svalende vannet :)

Yasmin sa...

Heeerlig side Ulrika!! du er så dyktig! Digger skissen du har laget også.. Flinka! :) Kräm :) Legger meg til som følger.. er litt usikker på om jeg er det.. ;)

BlackLissi sa...

Flott skisse du har laget, den må jeg prøve en gang! Og det ble fantastisk Lo! Nydelig pyntet og herlig bildet! :)

Meretekj sa...

Knallflott lo!
Jeg hopper videre...

Buffy Burnside sa...

Simply Beautiful!

Line sa...

Nydelige farger og er herlig uttrykk!

Heidi sa...

Nydelig, ble i godt humør bare av og se på bildet :) Herlig !

Kristine sa...

NYDELIG!
Jeg tror virkelig dere har spart det beste bidraget til sist! <3
Det bakgrunnsarket er helt fantastisk! Og med de fargene på pynten, og det herlige bilde, så ble dette min favoritt altså, på denne bloghoppen! :D
Takk for herlig inspirasjon!

Tone-Lill sa...

Ev utrolig morsom og vakker LO. Mye herlig i papir og pynt og bldet er kjempe søtt.
Så flott blog hopp dere i Papirdesign har. Jeg har vært følger av bloggen din en stund, da det alltid er mye fint og inspirerende å finne her :)

Gitte sa...

Super flot layout. Dejligt billede.
Jeg er følger. :-)

juscrap sa...

Soo beautiful! Love this. hugs

Randi WS sa...

Oh wow for et fantastisk bilde og for en nyyydelig layout! Så herlige papirer og pynt!

Klemmer, Randi WS

о_sunny sa...

It is just amazing Layout! I like it so much! And I am a follower now, thanks!

morkaren sa...

Vidunderligt LO, dejligt billede og smukt pynt, jeg kan næsten mærke hvor koldt vandet er. jeg er fælger har været det længe. knus morkaren.

Nicole Brenna sa...

I love the colors you used... the muted natural browns and creme really make this layout beautiful! Thanks for sharing it!

Jorunn sa...

Nydelige farger du har brukt her! Og så herlig bilde :)
Klem, Jorunn

May-Britt Thorbjørnsen sa...

Så flott lo:O)

Bhawana sa...

wow I loved it again. Lovely pic and all elements are supporting so well. Beautiful banner. Nice following you here on.

Love

Pippin sa...

Jättefin layout! Gillar detaljerna. Är följare sen tidigare och hoppas nu på tur.

natalkaN sa...

Amazing Layout))))

Liven sa...

Nydelig monokromatisk LO! Lagt meg til som følger ;o)

Synnøve sa...

Hei! Har ofte vært innom bloggen din og du lager bare sååå mye vakkert!!! Herlig LO og herlig bilde:)) Klem fra din nye følger...

Lene sa...

for en lekker LO, elsker fargevalget! :) Har lagt meg til som følger, og hopper ned til siste blogg! Ønsker deg en fin kveld :)

Katja/MezzaNotte sa...

Vilka vackra färger du har på din LO! Följer dig sedan förut ;)

Laila sa...

Denne var bare helt nyyyyyyyyyyyyydelig - fantastiske farger som står til sanden. Digger:)

Anne Gro sa...

Ohhh la la!!!!! Denne var rå-lekker!!!! Kan studere i timesvis. Elsker fargene du har brukt, og fantastisk oppbygning. Er allerede følger hos deg. Takk for fantastisk inspirasjon!!

IrinaR (Irina Rakovets) sa...

Wonderful, interesting page! has long been a follower of the blog, I love your work!

Bente Årstad sa...

En lekker Lo i nydelig brune toner og jeg hopper videre jeg, klem bente:)

Monique Liedtke sa...

What a gorgeous page and what a super cute photo!! Love this!

Ingvill sa...

Først av alt - for en nydelig skisse! Den kommer jeg garantert til å bruke! Og jeg bare ELSKER mønsterarket du har brukt her - blir så glad av å se det! Og det passer jo perfekt til den nydelige gutten på bildet - han oser jo bare av glede!

Lolô Artesanato sa...

OMG, it's a perfect page!
I'm in love with this!
xx
Leila

Romy sa...

I really love your work and this lay-out is no exception. The warm colours look beautiful together - I love the look of the woodgrain!

anomal1ya sa...

It's a wonderful lay-out! Thanks for inspiration!

Надюшка sa...

очень красиво!

Kristin Langnes sa...

Så nydelig LO du har laget! Liker virkelig godt fargene du har brukt og kjempestilig med teksten på de små banner-flaggene!

Har lagt meg til som følger, har en egen notis i sidebaren på bloggen min om Papirdesigns candy og kommenterer nå her. Takk for muligheten til å delta!

Anneli sa...

Varme vakre farger! Nydlige kombinasjoner. har lagt meg til somfølger

Wenche sa...

ååå, tusen takk for et herlig glimt av sommer og sol. Er allerede følger av bloggen din.

Helle sa...

Nydelig!!
-Helle-

Annica sa...

Wow, vad fin - som alltid!!
Jag har delat hoppen på FB och bloggen.

Anne Lill sa...

Lekkert!! Lagt meg til som følger...

EttenA sa...

So lovely your layout - many fine details and beautiful colours. I'm already a follower - have a nice day :-)

Helen Wallace sa...

Such a sweet page and gorgeous photo. So pretty and elegant. I'm now a follower :)

Beatrice Lawson sa...

I am a new follower, totally loving your gorgeous layout. Love the natural touches and the neutrals you used, lots of texture without being OTP. Just perfect.

Ida Kristin sa...

For en utrolig fin LO! Likte blomstene og fargekombinasjonene veldig godt :D

Anita Lise sa...

Virkelig nydelig LO du har laget! herlige farger. Ny følger hos deg er jeg blitt, og nå hopper jeg videre >>>>>>>>>>>>>>>>
:)

K8 sa...

Bara älskar färgerna...och sedan alla detaljer du fått till. Tror nog att alla barn är lika där, första badet varje år så är dom som kalvar. Blommorna är så softa och helt underbara!! Riktigt vacker!! Är nu en följare

Hege sa...

Lekker LO!!!

Legger meg til som følger.
Ser fram til å se hva tryller frem..

ja-Renii sa...

This is realy nice layout:) Fallowing you.

silvia sa...

Fun page~ I LOVE the woog-grained background and the neutral colors!

Marina sa...

Jag har nu varit ute på mitt livs första bloghop och det har varit väldigt inspirerande, vilket bra sätt att få se nya fina bloggar!

Jättefin layout. Jag älskar färgerna och vimplarna.

Jag följer nu din blogg och fortsätter min hopp :-)

Ha en bra dag!

Guri sa...

For ein lekker LO!! Lekre fargar og detaljer.

Finnesand sa...

Lekkert og veldig inspirerende. Legger meg til som følger og hopper videre!

jorunn`s Fristed sa...

Jeg er så imponert.. Nydelig LO.

Jeg er nå følger av bloggen din.
♥♥

Anneli sa...

Kjempefin løsning på skissen. Jeg liker veldig godt papirene og fargene du har brukt, helt etter min smak <3 De rolige tonene gjør at bildet "popper" bedre frem :)
Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til å se flere kreative prosjekter fra deg!
Klem fra en tidligere PD designer :)

Petraso sa...

Underbar! Så härligt Kort På Viggo!

Linda sa...

Wow så nydelig!!Så mange herlige detaljer:)

Følger deg:)

Klem,Lindamor

Eila Sandberg sa...

Åååh kolla in den glädjen!! det går bara inte att missa hur lycklig plutten är! Jättefin LO, älskar det naturbruna och mjuka. Kram

SJ Fox sa...

Красивая страничка!

berta sa...

For en herlig og leken Lo.
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mer i tiden som kommer
Klem Gro

Michelle Logan sa...

Awesome page and that photo is just gorgeous!

Alhana sa...

Nydelig layout i flotte, harmoniske bruntoner.
Jeg har lagt meg til som følger, god helg :)
Hopper nå videre.

Bodil sa...

Så nydelig LO :)
Har lagt meg til som følger og hopper nå videre :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Nydelig LO med herlige detaljer og flotte farger!

Jeg følger deg fra før og krysser fingrene for candyen din! Hopper nå videre til Papirdesign ♥

Klem fra Hilde

marit sa...

Digg, digg lo!
Ha en fin fin lørdags kveld!

Алена Кинчерова sa...

So cute boy! So nice LO!

aina sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ, nydelig!!!!! Dette var vakkert!

Therese sa...

Så utrolig fin!!! Har sett mye lekkert på hopperunden, og dette var en flott avslutning hos dere i designteamet til Papirdesign!! :) Har lagt meg til som følger!

Askepott sa...

Så utrolig lekkert. Du er bare knallflink med farger, for dette var alldeles vakkert. Min favoritt, så langt på min hopperunde. Legger meg til som følger med en gang. :-)

Ha en flott søndag!

Linda sa...

Knalltøff Lo, herlig bilde med mange flotte detaljer. Masse flott å sjå i bloggene.
Legger meg til som følger.
Klem Linda :)

Wenche sa...

Flott LO og en fin blogg. Nå følger jeg deg

Unknown sa...

Så herlige farger!
Følger deg og hopper videre!

Gro Astri (snøklokka) sa...

Vakker LO og flotte farger!

Jeg følger bloggen og hopper videre :)

Sissel Bjørnstrøm sa...

Fantastisk flott Lo i nydelige samstemte farger. Gleder meg til å følge deg videre :)

Sissel Bjørnstrøm sa...

Fantastisk flott Lo i nydelige samstemte farger. Gleder meg til å følge deg videre :)

Sissel Elisabeth sa...

Helt nydelig LO!Har beundret det du har laget tidligere, og er nå en glad følger v din blogg!!:D Gleder meg til å se mer!

Marino84 sa...

Så utrolig nydelig lo du har laget.. herlig bilde og pyntet med nydelige blomster og søte vimpler :):) Fantastisk :) Takk for inspirasjon..

Stine sa...

Så herlige sider! Utrolig flotte farger, blomster og pynt du har brukt sammen her!

La meg til som følger jeg - for hit kommer jeg gjerne tilbake :-)

Klem Stine

Piglet sa...

En av de finaste designerna i hop:en, tycker jag. Gillar färgerna jättemycket ... och bakgrundspappret med plankorna är härligt! Följer din blogg via rss och gillar den skarpt!!

Piglet
http://pysselsystrarna.se