söndag 19 augusti 2007

Nästa liftprojekt blev.....

Nästa tjej ut att bli liftad är Lilly/Marie. Marie har en fantastiskt vacker och uttrycksfull stil, missa inte länken till hennes hemsida!

Mina försök att lifta henne blev väl så där. På den första har jag gjort samma pratbubbeljournaling (låååång ord) som Maries Lo, Lycklig. Den andra Lo´n, som är en lift av Vår bus tjej, är lite bättre tycker jag. Där har jag gjort om dekorationen efter mitt foto på Kärleksört. Båda alsterna hamnar i mitt album om mina växter!

http://marie.robe.nu/album.lasso

Ja och så här är de då. Piniga liftar men kul att skapa dem!


Tack söta Marie för att du skapar så vackra ting med dina händer!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur läckra som helst!!!
Kan du inte dirketlänka på ngt sätt till just de alster som du liftat? Vore kul att se orginalen påengång =)

Kramiz

Anonym sa...

Vackra LOer! Gillar speciellt den längst ner! // Elin

Marie - Med mina händer... sa...

LillBlomman, LillBlomman, LillBlomman... Du, en mer väldoftande blomma finns inte! Tusen tack för alla komplimanger. Och jag blir så glad att du blir inspirerad av mig... WOW! Underbara layouter du fått till. Så långt från piniga man kan komma!
Jättekul att se! Förstår inte varför du inte är riktigt nöjd med den översta - den gillar ju jag allra bäst. Den svarta färgen bakom fotot är KANON! Måste jag komma ihåg till en layout.

Carola, här är adresserna till mina layouter:

http://marie.robe.nu/album_bilder/stora/CarpeDiem.jpg

och

http://marie.robe.nu/album_bilder/stora/Tjej2.jpg

Ha det bra! Kram från Marie

Marie - Med mina händer... sa...

Oj, det försvann ett g i slutet på den översta adressen. Testar att klistra in den igen: http://marie.robe.nu/album_bilder/stora/CarpeDiem.jpg

Marie - Med mina händer... sa...

nej, funkade inte nu heller. Märkligt, kanske är länken för bred? Ni får i alla fall skriva till ett g på slutet så ska det bli rätt.

Sorry LillBlomman... bombaderar dig med kommentarer! :-)

Anonym sa...

2 härligt härliga lo´s!!! *me like* =D
Kul idé med å lifta olika personer sådär!! =)
Kram Petra

Anonym sa...

WOW! Så snygga alster du skapat. Den med Kärleksört tyckte ajg var för läcker.
Kramen Susanne

Scrapangel sa...

Men vad säger du, de är jättefina, ochdet är ju Lilys också!