onsdag 31 oktober 2007

Ett gäng 6x12

Lite bättre idag så jag passar på att lägga upp ett gäng 6x12 till Molles album som jag gjorde på en em. Rallyfart för att vara jag! Allt går så fort så jag måste hinna med att dokumentera när jag minns allt
Här är Molles mamma! Man ser lilla korvmolle också, vilken skillnad det är! Ritat krumelurerna!
Det bästa Molle vet är att ligga i ett knä och tugga på en leksak. Man får passa på att mysa med honom då! Ett hopplöst papper blev använt och lite stickersbokstäver. Easypeasy som Jamie Oliveoil brukar säga, ha ha!

Det händer mycket med Molle just nu, en liten sammanfattning om veckan som gått! Datorfont plus stämplad titel. Kladd med akrylfärg och ritad söm.

Härlig höstpromenad! Här har jag först ritat rutor och sedan stämplat med Auds prickar i tre olika färger. Stansade ihop cirklarna så det blev en rad. Handritat scalloped och stämplad titel. Nu måste jag ta tag i lite farsdagskort! Får se hur mycket jag orkar? Ha det gott!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fina...han är verkligen ljuvlig lilla Molle.
Jag blir nästan lite valpsugen men vi har kmmit överens om att det räcker med två vovvar.
Ella är ju bara 1,5 så hon är långt ifrån färdiguppfostrad så vi har det vi gör utan valp.=)
Ha en skön dag!
Kram / Helena

Anonym sa...

Åh så härliga dessa var!
Det ser kul att göra i det formatet.
Trevlgi helg o kram

Anonym sa...

OJ, vad han växer! Vilka underbara sidor du gjort och så snabbt!?!?! Har inhandlat mig ett 6x12 album så nu snart sprutar det kaninsidor hos mig :D

Kram Theresa

Joy for Health sa...

Som alltid är det väldigt snygga layouter du skapar. Imponerande, och framförallt så är det väldigt roligt att du följer och skriver ner Molles utveckling. Man glömmer så lätt. Och förresten, nu har du fått en award på min sida :P

Marie sa...

åh så många fina layouter, härligt!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.