onsdag 7 november 2007

Full fart igen!


Idag dök mitt första nummer av CK upp! Ska snart krypa upp i soffhörnet och läsa.


Stämplarna från Magnolia dök också upp. 6 veckor efter betalning och fem samtal senare! Den utlovade kompensationen lös med sin frånvaro! Trist! De här stämplarna blev det.
Har pysslat ihop fyra nya julkort. 3 med samma motiv och ett House mouse. Här kommer de!

Huset är dekorerat med 3d lack (karameller) och crystal liquid (kristyr). Stjärnorna är en Fiskars stans som jag vann i Scrappiz tävlingen. God Jul är ett BossKut alfa som jag bytt till mig.Söta Tilda blev utklippt och monterad på en REV. blomma med bling prickar. Glitter på järneken som kom i samma kuvert som BK bokstäverna. Tack! De är också blingade.Samma motiv i blått och rött. Lyktan är blingad med svart stickles. Frills från Doodlebug. Fiskars stjärna med svart glitter.Grönt, rött och grått. Alla färger blir lite bleka i scannern men det är för mörkt att fota. Tagen är en REV. die. Texten är utskriven från datorn. Här har jag blingat lyktljuste med guld.


Vill ni se hur mitt skrivbord ser ut? Fattar inte hur det kan bli sådan kaos?!! Jag som brukar ha en sådan ordning! Otroligt att jag hittar ngt överhuvudtaget!


Idag är Molle Bolle 14 veckor! Han har hittat en tjej som är 5,5 månader som han är helt kär i. Får hoppas att kärleken är besvarad även om Molle bedyrar sin kärlek lite burdust! hi hi

Ha det bra! Och tusen tack för alla otroligt gulliga kommentarer ni lämnar!! Blir fantastiskt glad!

12 kommentarer:

Joy for Health sa...

Snyggt snyggt som alltid. Och vadå kaos på skrivbordet? Haha, då skulle du se mitt :) Eller rättare sagt så skulle du inte vilja det..Jag försöker hålla rent, men nää! Skönt att du fått dina stämplar nu, även om det tog sin lilla tid. Och skööönt med en tidning, jag väntar på min SI som borde kommit för länge sen, men fortfarande inte gjort det. Jag har klagat tre ggr nu..Aja, ville egentligen bara säga att dina nya julkort va grymt snygga :P

Anonym sa...

Vilka fina julkort! Jösses vad du producerar! *vill hem och sätta igång jag också*
Inte alls stökigt bord - det är bara kreativt!

Eva sa...

Så fina jullkort du har gjort!

Detär konstigt vad ett skrivbord kan röra till sig. Det går ju bara inte att ha ordning under tiden man pysslar!

Anonym sa...

Åh så många fina kort jag hittade här. Tack för all inspiration!
Kram

Anonym sa...

stökigt!!! Du har inte sett min hörna...
Jag håller på med tävlings bidrag och namnskyltar och deko till jj
plus att packa pysselväska mini... det går inte åka utan ditt och datt grrrrr

Du gör dom mest underbara julkorten blir helt matt orkar inte alls.... just nu har för många projekt i gång...
petraso

Anonym sa...

Jättefina julkort!!

Anonym sa...

Du är superduktig på julkort, det ena snyggare än det andra. HouseMouse var bara så grymt gulligt.
När jag skapar ser mitt skrivbord ut så där också. S
Kram kram

Anonym sa...

Sådär ser mitt skrivbord ut just nu också. Jättefina kort att inspireras av.

Jag har haft liknande trassel med Magnolia. Efter 4 veckors väntan på stämplar till Fars Dag, 2 samtal och 2 mail har jag nu dragit tillbaks ordern. :-(

Anonym sa...

Lika fina kort som alltid vännen!! du ger mej otrolig inspiration!
idag kom hänglarstämplarna!!! *skutt* men tyvärr har jag inget ez..*gråta* =(
Tänkte ändå sätta mej å försöka pyssla lite. Har tappat lusten lite..men den återkommer nog ;)
tråkigt att din beställning drog ut på tiden å att du inte fick nån kompensation.. =/
KraaaM Petra

gluGirl sa...

Jättefina kort du har gjort, du är verkligen superduktig!

Claudia79 sa...

Jättesöta och varma julkort!! Stor kraaam i höstmörket till dig - och tack för kommentaren på min blogg<3

Anonym sa...

Blev jätteförälskat i pepparkakshusmusjulkortet...