söndag 11 november 2007

Grattis på farsdag!

Säger jag till pappa, svärfar och svågern!


Sitter och målar en massa nya motiv så jag har inte så mycket att visa. Kommer snart till en blogg nära dig!


Dessa kort kommer att överlämnas resp. öppnas idag. Inte så nöjd, var så trött när jag gjorde dessa. Så här ser de ut!

Kort till min snickrande pappa som snart varit pensionär ett år. Fast vilar det gör han inte! Det stora P:et är ett PPchippis som är avritat. Hänglat stämpel, MM magnetstämplar, qk photocorner och tag.Det här ska svärfar få snart. Stämpel från Magnolia, qk photocorner ( måste vara beroende) qk leaf, ja och så lite blommor och brads.

Kika in snart igen så kommer lite nya julkort! Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att korten är jättefina.
Har oxå fått de nya hÄnglarna och de är helt underbara.
Ha en mysig söndag vännen!

Anonym sa...

Två kanonfina kort som jag absolut tycker att du ska vara nöjd med. Mottagarna kommer garanterat att bli jätteglada.
Nyfiken på julkorten så självklart kikar jag in igen.
Ha en skön söndag
/Gunilla

Anonym sa...

Ligger lite efter i kommenterandet men uj uj vad kort du har hunnit med! Underbara alster!
Kram

Lillemor sa...

Äntligen har jag hittat till din blogg, har sett dina fina kort på scrappiz många gånger! Nu hamnar du bland mina favoritbloggar!
De nya hÄnglarna är mina käraste!
Lillemor

Aud sa...

Sånne herlige farsdagskort! De ble kjempefine, og baksidene også! :o)