onsdag 28 november 2007

Okidoki Petraso!

Blev ju utmanad att göra ett rosa kort! Här är det! Ganska stilrent i rosa och svart. Har använt min Fiskars skärare för att göra 6 hål i det rosa pappret. Sedan stämplade jag med svart på vitt snöflingorna, de har lite svart sticklers i mitten också. Det svart/rosa bandet kommer från en bloggvinst från Krumeluran! Det rutiga från sybehörsaffär. Har gjort ett till Scrapaddicteds utmaning också men det vet jag inte om jag får lägga ut ännu?

Här vräker snön ner så julstämningen är på topp! Molle är överförtjust, hela marken är full av karameller!!! Idag är han 17 veckor gammal. Äntligan börjar poletten ramla ned när det gäller ligg! Så det går framåt hela tiden! Han är ett sjövilt litet bitmonster men ack så söt och charmig!

9 kommentarer:

Joy for Health sa...

Wow! Jag såg när du fick den utmaningen och jag tänkte genast att det måste ju vara jäääättesvårt men du har ju verkligen lyckats! Tänk att man kan göra ett rosa kort att se ut som ett julkort. Det borde vara svårt, men du lyckas lätt som en plätt :)

Anonym sa...

Härliga kort du har gjort - hela vägen ner plus den där härliga julkortsförvaringen!

Petraso sa...

Wow Det där gjorde du Skit bra om jag får ta till så stora ord!!!

Visst var det superkul? Uppfriskande att ta till nya tag!

Anonym sa...

Superfint kort.=)
Mina vovvar gilla oxå snön....det har kommit lite inatt så nu har de varit ute och skuttat runt lite.=)
Ha en mysig torsdag vännen!
Kram

Mikaela sa...

Snyggt, rosa funkar ju alltid liksom.

Anonym sa...

Superläckert kort, verkligen snyggt!
Kramis

Anonym sa...

Visst kan man göra julkort i "ojuliga" färger! Det är ditt kort ett läckert bevis för.

Millan sa...

WOW! Det här kortet är verkligen snyggt!

Anonym sa...

Åh så fint!
LJUVLIGT!!!