söndag 30 december 2007

Året är snart slut!

Imorgon är det årets sista dag och jag har suttit och kollat igenom vad jag skapat detta år. Kan konstatera att det är massor. Jag har vågat delta i lite tävlingar och cropps. Känner att jag testar olika stilar med varierande resultat. Men blir jag nöjd ibland då? Ja, jag har letat fram mina egna favoriter i olika kategorier.
Börjar med årets julkort! Detta är mina fem favoriter.
Här kommer mina fem favoriter bland vanliga kort!
KOlla in igen och se mina favorit lo´s och alter. Ha en skön dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon kort jag har massa fler som är mina ullis favisar.....

massa kramar

Anonym sa...

jättefina kort...alla är unika och fina! :)

Maya sa...

Nydelige kort!

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år!

*klem* fra Maya

Anonym sa...

Kanonfina kort!

Kika garna in i min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

Gott nytt 2008!

Sollan sa...

Jättemånga som är mina favorit alster också! ;D
Gott Nytt År på dig!!
Kramen

Anonym sa...

Korten är helt fantastiska!