söndag 20 januari 2008

Ett litet kort!

Efter att ha försökt fota av tre lo´s som var tävlingsbidrag med uruselt resultat börjar jag ruttna! Så trist när man är nöjd med en lo och så blir bilden sunk!!! Vill ha en BRA A3 scanner!!! Har gjort ett kort till svärmor som fyller i april, ute i god tid! Detta scannade jag på den scannerna som jag inte brukar använda så inte vet jag hur det blev?! Nu ska jag dyka ner bland mina papper och glömma all teknik!! Det är ju skapa som är kul!Det ser lite blekt ut! Suck! Har haft "mask" kalas! Använt Tilda, 2 olika blommor framför, staket, grind, myror och Hänglar blommor bakom! Den runda stämpeln är Aud design som jag stämplat på en qk cirkel. Sonja är Khaki skinni mini. Papper BG och Heidi Grace. Färglagt med distresser, Promarkers pennorna och jag är INTE sams! Provade med akvareller och det blev en kort romans!Så här ser baksidan ut! Gillar min personliga stämpel jättemycket! Går att variera i det oändliga!
Ha det gott!

12 kommentarer:

Erica sa...

Underbart kort. Gillar färgvalet och upplägget mycket. Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Wow wow va snyggt maskat!!!

Måste ta tagi att använda en dl gamla stämplar med.... har ju ett oandvänt staket som du nu insprirerat mig attt leta fram...

Helena sa...

Vilket fint kort....gillar ditt upplägg.
Jag måste nog ta mig i kragen och prova på lite olika tekniker.
Ha en skön kväll vännen.
Kram

Anonym sa...

Snyggt!! Imponerad av er som kan bygga hela kompletta bilder. Har precis börjat att maska och det är så kul! Imponerad av framförhållningen också ;o)

Jessica sa...

Guuud, så sött :-D

Anonym sa...

Vilket fantastiskt kort, jag häpnar. Ursnyggt!!!
*kram*

Ulrica sa...

Ohh vilket jobb med maskningen. Superfint kort.

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort!! Å ute i god tid är du oxå! *hihi* ;)
men det är lika bra, för man vet aldrig vad man har för sej senare..kanske har man tappat lusten eller inspirationen eller så har man helt enkelt inte tid å göra kort..
Nåja..här babblar jag på! ;)
urtjusigt kort iallafall!! Härliga färger!! Fint upplägg =D
Älskar när man använt många stämplar på ett å samma kort =)
Många kramar till dej!
/Petra

Anonym sa...

Söta kort!

Anonym sa...

Superfint kort!!

Lillemor sa...

Jättefina kort! Oj, va du maskar..det är lite pilligt tycker jag, har inte fått in tekniken än..men det blir ju otroligt fint, som en tavla ttill svärmor!
Lillemor

~:Johanna:~ sa...

Å så tjusigt kort. jag gillar verkligen stämpeln på baksidan. Vart har du beställt den?

// Johanna