lördag 19 januari 2008

Länge sedan jag uppdaterade om Molle!

Min lilla Bolle är snart 6 månader nu! Tiden flyger fram! Han är fortfarande väldigt busig men väldigt mycket lugnare! Han har tappat de flesta av sina mjölktänder och är rätt bitig när det kliar i munnen. Många beteenden är så lika med barn. På kvällen när han försöker få uppmärksamhet går han och snor en grytvante. Sedan går han förbi soffan och liksom, ha ha du kan inte ta mig!

Vi släppte på att han inte fick ligga i soffan och då blev han mycket keligare! Nu ligger han mellan oss på kvällarna och sover. Vi börjar vinna "bajskriget"! Han har inte bajjat inne på tre dagar!!! Kissolyckor händer fortfarande men det är liksom lite mer ok! Så här låg han härom kvällen och tokbusade!

Visst är han söt mitt lilla monster!

3 kommentarer:

Helena sa...

Han är helt underbar....känner igen det där med att de inte skulle vara i soffan.=)
Tack för dina rara ord och utmärkelsen.
Ha en skön lördag vännen!
Kram

Anonym sa...

han är ju för söt, Molle bolle!! ;)
Visst ska man vara busig när man är så liten som han ;)
aåklart att han ska få vara i soffan, även att det är soffan som får ta den mesta stryken..men som du säger, han blir mer kelig då tror jag =)
Fina lo´s du gjort det senaste!! Håller med dej om favvopapprena!! Jag säger bara, MelissaFrances..UUUUUUM!!!!
KRAM petra

Anonym sa...

Hej igen stumpan!!
*hihi* att hitta ett bowlingklot som låter som en helikopter är faktiskt en bedrift!! ;)
Har du inga akvareller så tycker jag inte att du ska skaffa det, om du är nöjd med dina distresser!
Försök å låna av någon någongång..kanske på någon scrapträff? Eller så får vi pallra oss till samma träff nångång så du får testa mina!
Jag använder ju alltid färger på tub, men det går lika bra med akvareller på kaka! Akvarellpennor ger en annan effekt, men de är roliga att arbeta med! =)
Trevlig helg vännen min!!
KRAMAR Petra