torsdag 3 januari 2008

Idag kom ett roligt paket!

Har sansat mig när det gäller alla reor hos scrapbutikerna och bara beställt ett paket. Fick ett välfyllt papperspaket med lite smått och gott från Magdas idag. Bunkrade Cardstock och lite annat mönstrat slank ner också. Lite brads, overlays, blommor och rub-ons fanns också. Har inte beställt därifrån förut så jag fick ett jättefint bandpaket som välkomst present!

Sitter och pillar på ytterligare ett tävlingsbidrag! Håller på att sätta rekord så här direkt på 2008! Men det är så mycket roliga skisser och ämnen så jag kan inte låta bli att scrappa!!! Sedan måste jag ju testa mina promarkers lite mera också! Snart kommer ju nya hänglar, längtar, och då får vi se om det blir pennor eller penslar? Måste testa MCP tekniken också!!! Så roligt att lära sig nytt och utvecklas hela tiden!

Vill ni se min allra första lo? Det första jag gjorde som nykläckt scrappare var ett album till min syster med sambo om deras Malte. Rätt galet att börja med ett helt album! Jag tror jag gjorde ett 20 tal till dem på en dryg månad.

Kul att se tillbaka, visst sjutton har man utvecklats! Snart laddar jag upp min senaste. Kram!

Inga kommentarer: