torsdag 17 april 2008

Försenat tävlingsbidrag

Handstämplat hade en rolig tävling där man skulle inspireras av orden stämpligt, prickigt, vågigt och rivet. Jag gick loss ordentligt men missade deadline med 2 dgr!



Bilden föreställer mig och min syster på julaftonskvällen iförda julklappsnattlinnen och nya dockor i famnen. Jag har ritat och klippt en scalloped kant runt det randiga pappret, ritat prickar runt det vita, stämplat prickar med bubbelplast, titeln är stämplad på brunt papper och sedan utklippt,rivit det turkosa pappret, textstripparna är stämplade med Evolution MM, prickiga blommor från Prima och vågiga band. Jätterolig att göra!

Igår fick jag maj månads DT kit! Helt underbart! Hjärnan är full av ideér måste bara försöka sortera upp dem! Har tyvärr redan lite problem med händerna så jag får korta pyssel och datortid. Är i vecka 18 nu.

5 kommentarer:

Joy for Health sa...

Ja, du lyckades ju verkligen få till det iallafall, synd bara att du missade deadline, det är så träligt när man gör det. Ååå så spännande när du talar så gott om Maj månads DT-kit, längtar efter å se vad det kan va för skoj :) Vecka 18, då är du ju nästan halvvägs väl, så mysigt. Hoppas att du mår bra iaf och att graviditeten inte medför några problem bara, men förhoppningsvis känns allt bättre när man tänker på hur det hela kommer sluta och vad som kommer ut av nio månaders graviditet :) Är såå otroligt glad för din skull!!

Angelika sa...

Å vilken superfin LO! Den har du verkligen lyckats med och jag gillar verkligen färgerna!
Trist att du inte hann lämna in den...
Härligt med mage men det finns ju lite krämpor som kommer med den, i slutändan får man iaf verkligen nåt underbart ut av det hela! :-)
Lycka Till med allt!
Kram

Anonym sa...

Superhärlig LO.
Hoppas allt är bra : D
kram

Anonym sa...

Sååååååååååå underbar Lo och vilket kort! kanon
Men lilla gumman händerna redan aj aj det är jobbigt!
Ta det lugnt med allt dra ner på pyssel och motionera och ät praliner!!!!!

Kramar

Marie sa...

åh så fin!