onsdag 16 april 2008

Lite foton idag!

Har kommit igång med scrappandet igen! Gjorde en lo till Handstämplats tävling men upptäckte att den gick ju ut för två dagar sedan, typiskt mig! Men strunt samma, jag blev inspirerad. Visar den imorgon. Har gjort en lo efter Helenes skiss på SWE scrap som jag tänkte skicka dit. Gillar verkligen hennes skisser.

Här hemma bankas och sågas det hela dagarna då hantverkarna kom igår och började med tvättstugan. Det behövdes verkligen. Så fult och slitet alltihopa! Har satt på mig solglasögon varje gång jag gått in där. Men nu ska det bli snyggt!! Nya dörren kom på plats igår.


Sedan måste jag visa en bild på vackrast!!! Idag är han 8,5 månader och han älskar att rusa runt på verandan! Han tycker att jag är lite jobbig när jag bara ska fota honom hela tiden!

Inga kommentarer: