söndag 11 maj 2008

Scrapfeber hos Magdas!

Fick ett ryck igår kväll och gjorde några bidrag. Händerna funkade hyfsat och jag kom in i värsta stimmet! Så här blev de.

Här skulle man använda 3-4 foton.


Här var det färger från fotot som skulle tas upp, vitt och svart fick användas också.


En journaling utmaning där texten inte skulle knyta an till fotot. Har målat med akryl och glitter, satt blommor och knappar på rankan.



Den här är efter en skiss. Syrran och jag på bilden i hemstickade tröjor och mössor!


Efter fem i kväll lottar jag

6 kommentarer:

Helena sa...

Vilka underbara LOs du gör.....jag önskar att jag också kunde göra så fina.
Spännande med lottdragningen....jag hoppas på tur.=)
Ha en mysig dag vännen!
Kram

Ewonne sa...

Supersnygga LO:s men *när livet vänder* är ju sanslöst vacker!!!
Kram Ewonne

Angelika sa...

Å vilka superfina LO´s! "när livet vänder" va ju bara så fin, underbar!
Ja det där med att sticka va nog ganska poppis på den tiden :-)
Kram

Joy for Health sa...

Layouten "När livet vänder" tycker jag är helt fantastisk, helt underbart! Och jag tycker speciellt om den där biten till höger som liksom slingrar sig upp. Härligt att du fick till lite pyssel. Jag lyckades få till fyra bidrag, än så länge bara ett som hamnat i bloggen.

Anonym sa...

Oj vad du har hunnit med och så jättefina Lo's!!! Du är ju helt fantastisk på det där!!

Ha en härlig måndag!

Kram!

MarieG sa...

HÄRLIGA layouter du gjort!!!
Tack för titten!
/MarieG