tisdag 5 augusti 2008

DT alster!

Denna månad kör vi lift tema på Papp och Scrap! Jag tycker att det är ett perfekt sätt att inspireras på och liftar ofta!

Vi har valt att lifta några härliga scrappare som vi inspireras av! Först ut är en lift av Ewonne som är en fantastisk scrappare och stor inspirationskälla! Det här är hennes vackra lo!


Här kommer min tolkning gjord av vackra papper från Prima! Som vanligt finner ni allt material hos Papp och Scrap!

Ha en bra dag! Här står regnet som spön i backen! Kramar!

8 kommentarer:

Helena sa...

Jag tycker alltid att det är svårt att följa skissar och även att lifta.
Jag plockar idéer lite här och där men sen vill jag göra som jag vill.
Ha en skön dag trots regnet....här skiner solen.=)
Kram min vän!

Ylwa sa...

Helt annorlunda, men ändå helt fantastisk den oxå!! Härliga färger.
//Y

Anonym sa...

Underbar tolkning av en underbar layout!:)

Gunilla/Nilla sa...

Det var en läcker tolkning. Fina dekorationer och läckra papper.
Tycker det är sååå svårt att just lifta. Skulle gärna vela hängt på och liftat din härliga LO men jag vet bara inte hur jag ska få till det och så gör jag bara kort.
Ha en bra dag
kram/Gunilla

Anonym sa...

en jättefin lo du gjort!! SUperhärlig tolkning! =D
HOppas allt är bra med dej, nu har ju den olidliga värmen försvunnit, så kanske mår du lite bättre =)
Många kramar Petra

Anonym sa...

Ni båda har gjort ljuvliga LOs.
Sköt om dig!
Kram

Jozebelle sa...

Jag har lite svårt att följa skisser ibland, eftersom det kanske inte passar med fotot...men jag tycker du fått ihop det bra. Skönt att du kan jobba med handen igen!!!

Ewonne sa...

Wow!!!! Vad snygg din layout blev, så lik men ändå olik! Tack för att du liftade mig vännen! Kram!!! ♥