måndag 4 augusti 2008

Äntligen!

Är stygnen och paketet på handen borta!!! Nu behöver jag bara ha en tejp över ärret en period. Förhoppningsvis hinner handen bli bra innan bebben kommer. Denna typ av op. tar lite längre tid att bli helt bra än den förra. Men redan nu har svullnaden jag haft i handleden nästan försvunnit!

Idag fick jag ett jättehärligt paket av Mill(snabela)n som jag vann i hennes blogg! Där fanns massor av fina hinges och mellanpärlor i metall, en superfin stämpel, felt fusion, journaling tags osv. Tack söta du!!!

Nu har maken semester i 2 veckor! Härligt! Även om han jobbar som en tok med att få allt klart! Denna sommar har han redan byggt staket och fixat tvättstugan! Nu håller han på med vårat gästrum som ska bli pysselrum också, plus allt i barnrummet! Han är så himla duktig!!!

I morgon kommer det äntligen lite nytt skapat här! Tack för att ni kikar in! Kramen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du har blivit av med stygnen! Ska bli härligt att få se allt du skapar nu igen... Kan tänka mig att du verkligen har längtat efter att scrappa. :)