fredag 14 november 2008

Ett gäng julkort

Har fått en del julkort gjorda med varierande nöjdhetsgrad. Här kommer några av dem!

Stämpel från My heart stamps for you och ramen är gjord med grunge stämplarna. De svarta blommorna är slaktade juldekorationer. De vackra snöstjärnorna har jag fått av AUD! Texten är embossad i svart. BG Wassail papper, sååå snygga!

Äntligen har hon kommit!! Den bedårande stämpeln ramlade ner i brevlådan häromdagen! Spets från Prima likaså blomman. Blommans mitt har jag klippt loss från en swirl från Prima. Alla kanter har glitter men det syns ju inte!


Och så ett utan glitter, kors i taket! Nej, det var ju inte sant för det är glitter på stjärnan och klänningen. Blomman är medium retro flower.

Den här väskan har min kompis dotter fått av mig i födelsedags present! Inuti står det att hon får komma och pyssla en dag med mig i min pysselvrå. Hon är en själsfrände! Mönstret är gjort med Inkidos Gunnebo blomma. Jag har embossat endast blomman. Pillrigt!

Måste ju visa hur lilla prinsen ser ut när han vaknar på morgonen! I den här kanonbra sängen sover han när men ändå inte i min säng.
Nu önskar jag er en skön fredags kväll! Här blir det nog brasa, godis och soffmys med Idolerna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va snyggt väsk kort! Får vi visa den på inkido bloggen? ;)

Jag ska göra ett Inlägg om Alster jag fastnat för i bloggar runt om i Sverige....

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort!
Vad söt han är lilleman!

Anonym sa...

Va mycket fina kort du gjort! Börjar suga i min julkortskapar-tarm. :) Men helgen är fullbokad så vi får väl se...
Ha en trevlig helg!