onsdag 11 februari 2009

En liten sneakpeak?


Hoho!!!!!! Imorgon smäller det! Allt om Scrap släpper sitt februari nummer! Ett rykande färskt nummer med massor av inspiration! Det känns lite speciellt för mig då det är första huvudnumret som jag är med i! Vill ni få en liten sneakpeak? Här är en bit av ett av mina alster! Klicka på Allt om scrap bilden så hamnar ni rätt!!!
Så måste jag ju visa dagens Bloggpartybidrag! Denna layout är skapad efter Cattis utmaning som var en skiss. Jag valde att göra en rätt otraditionell jul layout! Med den tomten kan man ju liksom inte göra något gulligull! Än en gång har sötisen Helene fotat! Jag är helnöjd! Gillar när jag gör lite ovanliga saker! Precis som en utmaning ska vara! Tack Cattis!Visst händer det ibland att man blir extra nöjd med saker man skapar! Kanske inte jätteofta för mig då jag är väldigt kritisk mot mig själv. Men när jag skulle göra en tutorial om QK Squeezen till Scrapgalen blev jag sådär kreativ och nöjd! Om ni missat det så gillar jag ju blommor och jag visar lite "think outside the box" när det gäller dies. Om ni vill se det hela kika in här. Här är mina blommor.
Löjnantshjärtat är inte min idé den har jag sett hos andra men Nyponrosen och blomman som jag byggt upp av Doo daas blommor har jag aldrig sett förut. Från början hade jag tänkt göra en Näckros men det blev en Nyponros. Visst blev den rätt fin? Det är Poisionetta diens sidoblad jag använt.
Och så min söta lilla tag! Den kommer nog få pryda ett kort.
Idag åt Viggo för första gången en hel portion gröt!! Han är så otroligt snäll och söt den ungen! Får nypa mig flera gånger om dagen för att förstå att han verkligen finns! Många kramar!

5 kommentarer:

Saawan sa...

åh så mycket fint och visst är det overkligt att vara mamma? Jag nyper mig också ibland och varje kväll pratar vi om hur lyckligt lottade vi är.

Kram

Cattis sa...

Vilken härlig layout! Vad är det för bakgrundspapper du har använt?
Roligt att du ville vara med på min utmaning!

Kram!

Anonym sa...

OJ vad mycket fint du har gjort! Jag ska genast in och kolla tidningen =D

Kram!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Wow vad många läckra bidrag till bloggpartyt =)... Här är minstingen så himla gnölig just nu, så det känns all scrapptid försvinner..

kramiz

cia sa...

Hej
Ville bara säga vilka otroligt fina alster du hade med i senaste AoS!
Superläckra allihop.
*Lägger till din blogg i favoriter*
/Cia