måndag 2 mars 2009

Vinnaren i bloggpartyt!

Alltså detta var inte lätt! Inte för att jag inte fullkomligt älskar vinnarbidraget utan för att ni alla gjort så fantastiskt fina bidrag!

Hur som, med maken och jag helt överens så har vi enats om en vinnare! Med motiveringen....

En klockren tolkning av både skiss och teknikutmaning, med roliga och personliga dekorationer och lösningar! Färgval och känslan känns fräsch och intressant! Så STORT grattis till.....


LILO!!!

Pm:a mig din adress så kommer det skojsiga priset på posten! Än en gång tack för ditt härliga bidrag!

2 kommentarer:

sagapo sa...

Grattis till Lilo. Håller med dig, den var jättefin.

Lilo sa...

Men va??? Jag trodde inte jag skulle vinna! Vad glad jag blir! TACK!!! Och idag är jag verkligen i behov av ett pris av något slag. Laban är sjuk och har ont i ryggen igen och jag är ledsen, så klart. Ett pris gjorde mig lite gladare! TACK IGEN! =)