onsdag 1 april 2009

April, april.....

Ja, idag är det första april, än har ingen lurat mig! Fast jag tror att DN försöker med ett VIP kort i tunnelbanan:)

Igår var vi på bildvisning av våra bilder vi tog förra veckan hos fotografen. Jag såg ut som en TURD på de flesta korten men Viggo var helt underbar! Vi får tapetsera med foton här hemma!

Jag vill passa på att göra lite reklam för SCRAPGALEN! Petra har fått hem massor av fint! De underbara minirosorna i nya färger, en STOR memories dyna, massor av snygga papper från MME för att bara nämna lite!
Dessutom finns detta fina erbjudande-köp fem betala för fyra! Och som det inte vore nog alla som handlar tom. söndag har chansen att vinna ett påskägg värt ca 300 kronor!! Så in och shoppa nu!

För några veckor sedan hade vi prinsesstema på Allt om scrap detta skapade jag till det tillfället!

Även om man inte är född till prinsessa kan man ju bli behandlad som en sådan!:

Ett kort till en prinsessa! Jag äger ingen prinsess stämpel men hängelflickan fick en tyllkjol med stickles på och en krona och vips så hade jag en prinsessa! Den snälla draken är också en hängel stämpel. Nyponrosen har jag gjort själv av QK dies.


Nu önskar jag er en skön dag i vårsolen! Vi hade runt 10 plus igår, äntligen!!!!

4 kommentarer:

Christine sa...

Haha, jag har redan åkt dit =)
Jag är ju så lättlurad också ;)

Underbara alster vännen ♥
Kram!!

Papput sa...

1:a april!
Kronprinsessans bröllop ska ske på Axevalla travbana den 6 Juni nästa åri samband med Kronprinsessans lopp enl. säkra källor.
10-13 grader här också.

MissMian sa...

underbart kort och LOn är helt fantastisk!

Aud sa...

WOW! Så nydelig både kort og LO ble!♥♥♥
Herlige detaljer, og slik en vakker rose du har laget!

Alltid så masse lekkert å se hos deg! Takk for inspirasjonen!

Klem,
Aud