torsdag 2 april 2009

Påskpyssel!

Denna vecka ägnar vi oss åt påskpyssel på Scrapgalens inspirationsblogg!!! Jag är inget stort fan av påsken men godis är ju alltid skoj så jag har gjort två saker som piffar upp godisförvaringen!


Här har klätt en Tofifee ask med gult papper och gjort en tag Flower Patch papper. Hönan är en qk die och bokstäverna är qk Moxie. Ni vet väl att ni kan beställa QK produkter i Scrapgalens shop!
Att pyssla med barnen är ju jätteskoj! Än är Viggo lite för liten men snart! Jag har gjort en tetrakyckling som har magen full av godis. Ett alternativ till påskäggen! Även här har jag jobbat med Flower Patch papper!

2 kommentarer:

carina sa...

jag är inte heller ett sånt stort fan av påsken.men man får ju offra sig ibland för barnens skull;)
tetra kycklingen är ju hur söt som helst! sånna vill jag också göra,har du nån beskrivning=) kram

Aud sa...

WOW! Sånne fine saker!!!

Må kanskje lifte den kyllingen din! =0)

Klem,
Aud