fredag 17 april 2009

Ett kort av vinterpapper!


Har skapat ett "dragspelskort" av pappret Snöflingor från Vintertidserien av Maja design! Det funkar alldeles utmärkt att använda lite vintriga papper året om! Vintertid finns fortfarande kvar av hos Scrapgalen! Rusa in och beställ!!!


Det här är mitt första dragspelskort och det blir nog flera! Är så imponerad av alla vackra kort som andra gör med annorlunda vikningar så jag måste ju testa flera! Hängeln är från senaste klubbkitet, blommor från Petaloo och Prima. De andra papperna är Melissa F och K&C.


Igår kom ett efterlängtat paket hem till mig med VITA , ljusblåa och rosalila Hyrangea!! Jag blev glatt överraskad att burkarna var större än jag trodde! Lyckades också få tag på blåa no6 blommor också! Så jag är nööööjd! Fast jag måste nog sätta upp flera hyllor till mina blommor! Manisk? Sjuk? Beroende? Galen? Eller?
Ha en underbar dag!

5 kommentarer:

Ewonne sa...

Ett fantastiskt vackert kort! Så vackra färger och vikningen är helt underbar!!

Åsa/asamia sa...

Superfint kort med vackra papper.

Helena sa...

Jättefint kort vännen i underbara blå nyanser.=)
Jag är nog lika tokig i blommor som du.....blommor och papper har jag svårt att låta bli att köpa.
Tack för att du tänker på oss vännen.
Ha en skön helg!
Kram

Saawan sa...

Wow vilket coolt kort, så himla snyggt.

CillaT sa...

Åh det är så fint=) Jag tror mest på att du är galen, men det är charmigt så det är ingen fara;)

Kram