torsdag 28 maj 2009

Det kommer mera....

från april bilagan idag. Först ut är en lo om min bröllopsdag-96. Den andra är efter en skiss som alla tolkade.




Idag öser regnet ner och det är grått, grått ute. Perfekt scrapväder, det är bara det att jag packat alla mina grejer för jag ska på träff på söndag igen. Då ska jag träffa Stockholms scrapklubb för första gången. Vi ska hålla till hemma hos Handarbeta Fia. Skoj! Idag visar jag mina sista DT alster för Inkido i Inkido bloggen. Ja, det är väl inte sant då vi kommer få lite utmaningar under året men mina "egna" veckor är till ända! Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Fina alster du gjort! Gillade "bling bling ankan"!

Helena sa...

Jättefina los.=)
Här har det varit härligt väder idag så det har inte blivit mycket pysslat alls.
Ha en skön kväll vännen!
Kram