söndag 3 maj 2009

En lo!

Denna lo är ett bidrag till Scrap-ateljens skissutmaning.
Jag tolkade den ganska fritt men är ganska nöjd. Gillar färgerna som känns manliga fast jag använt en del:) blommor! Ja, och så är ju min man en riktig snygging! Jag var STOR som en flodhäst så han fick gå på bröllop själv!

Annars har jag en underbar helg! Mamma och jag var och shoppade lite med Viggo igår. Blommor till krukorna, gympadojor till mig (kan inte ha några av mina gamla skor efter att jag fått Viggo) och ett nytt duntäcke till mig. Molle käkade "lite" på det gamla när han var liten:) Sedan sov Viggo i trädgården och jag njöt av allt som spirar! Sedan soffhäng med TV`n. Idag blir det grilla hos syrran då pappa är en sväng och hälsar på. Ha en skön söndag! Kramizar!

1 kommentar:

Aud sa...

Kjempeflott LO! Likte fargene og mønsterpapirt veldig godt!

En av guttene mine (Johan på 5 år) så denne LO'en og spurte om det var James Bond! =0)