torsdag 20 augusti 2009

Ett bidrag till Scraplagret

Jag har gjort en lo till Scraplagrets färgutmaning. Det var olivgrönt och turkost som gällde. Jättefina färger ihop! Jag hoppar inte direkt högt av mitt bidrag, känns lite platt. Kanske för att jag inte har några, eller så många, blommor på.

Ett olivgrönt cardstock i botten. Tre olika mönstrede papper varav det smala har jag stansat med MS Doily lace. bakom fotot som har två fotomattor sitter journaling papper från MM och Prima. Den söta grod/padd prinsen har jag klippt ur ett papper från Websters. Några blommor var jag ju tvungen att klämma dit:) En i sammet från Maya Road en från Prima och så en som jag inte minns namnet på. Ordet prins har Crackle accent på. Sist men inte minst sitter det små alfastickers under fotot.
Imorgon ska jag visa vad man kan göra av fynd från Scrapgalen! Kramar!

1 kommentar:

MissMian sa...

Superfin!!! Tycker inte alls att den känns platt!