lördag 15 augusti 2009

Sista bidraget till Scrapperiet!

Nu har jag gjort mitt sista bidrag till Scrapperiets sommartävling. Fem deltävlingar har det varit. Den sista utmaningen löd så här- Skapa en BOM med utgångspunkt från "det bästa jag vet". Just nu är verkligen det bästa att få vara Viggos mamma.

Vi var i Haga parken och Fjärilshuset en sväng igår och Anders fotade Viggo och mig en del. Han tog en del fina bilder som känns ok även om jag känner mig mest som en strandad val:) Här har jag skurit ut en ram från ett Prima papper. De andra är från October afternoon. Blommor från Prima och Hemtex. Jag gillar verkligen denna då den känns lekfull och så älskar jag fotot!


Här är lite detaljbilder. Jag har täckt de svarta bokstäverna och swirlarna med Crackle accent och den turkosa pilen och hjärtat med Crackle paint. Ha det gott goa vänner!

7 kommentarer:

carina sa...

ååååå den är helt underbar!!!

CillaT sa...

Helt fantastisk! Underbara färger och massa busiga detaljer=) Härligt!

Linda sa...

ååå, det här måste nog vara en av de finaste layouter du nånsin gjort. Den här fångar verkligen ens uppmärksamhet direkt och den är fantastisk i både färger, upplägg och foto. Jättefin! Den här tycker jag du ska vara riktigt stolt över :D

webmosterhelene sa...

Åh så fin!! Ljuvliga färger och fotot är så fint!

MissMian sa...

Underbar LO!

Maja Stokk / eyovine sa...

Ljuvlig =)

Malin sa...

Å så fantastiskt fin! Du är så duktig!!

Hoppas att allt är bra med lilla familjen!!

Stor Kram