torsdag 1 oktober 2009

Inkido, Inkido, Inkido!!!!

I Scrapgalens Inspirationsblogg utmanar jag mina DT systrar att skapa olika saker av ett enda Inkido papper! Detta har jag skapat!

Hela kollektionen!
En presentpåse med blå kant och vit snöflinga från MS stansar!

En liten presentask!


Av de sista ytte pytte bitarna blev det en present tag!

Julkort med snögubbar från Panduro. Halvpärlor från Prima.



Den stora chppisen är från My little yellow bicykle men Scrapgalen har små söta från Maya Road! Hoppas att ni blev lite sugna på julpapper nu! Det är mindre än 3 månader kvar till jul!

6 kommentarer:

Catrin (Lillstrumpa) sa...

Åh, va mycket ljuvligt du gjort av ett och samma papper. Ska bli kul att se vad dina DT-systrar hittar på.

Maria sa...

MYCKET snyggt!

KraM

mill@n sa...

Du har berkligen fått ihop en snygg samling sommär supermatchad dessutom- SNYGGT!

Lotta sa...

Men vad fina saker du gjort! Helt fantastiska alster.

Karolina sa...

Jag säger bara: JÄTTE FINT!!!!

CillaT sa...

Superfint!!! Det blir nog inget inlägg från mig på söndag för NU slog prestationsångesten in!

Kramkram