fredag 2 oktober 2009

Rosa och romantiskt!

När man får en utmaning av Helene på SWE bloggen att skapa något romantiskt kan man ju liksom inte låta bli att anta den!

Här har jag frossat i blommor, bling och spets! Fotot på mig, har Helene tagit på Enköpingsträffen. Den stora vackra blomman fick jag av min DT syster Nettan när jag fyllde år och sedan har jag klappat på den länge, men nu så hamnade den rätt! Layouten handlar om att jag verkligen stormtrivs med alla de härliga tjejer jag lärt känna genom scrappingen! Det kändes lite ovant att placera dekorationerna i mitten av layouten man man måste ju testa nya saker!

Imorgon bär det av till höst träff med Scrapgalen! En hel dag med pyssel och skratt! Kan en dag spenderas bättre? Kanske om Viggo var med då, men han skulle nog tröttna rätt fort:) Önskar er en trevlig helg!

2 kommentarer:

Christel sa...

Jätte vacker Lo! Jag tycker att det blev jättebra med blommorna placerade i mitten. Blir där blicken hamnar.

Marie/Mison sa...

Den är jättefin! Gillar att du satt blommorna i mitten - det får du göra fler gånger!