torsdag 19 november 2009

Mitt bidrag till Scraplagrets lift utmaning!


Hos Scraplagret skulle man lifta en av duktiga Jejjas layouter! Jag tog fast på den textiliga känslan. Jag har använt både spets och ett brett band som jag knytit ihop. De två yttersta ramarna är stickers från Websters. I skarvarna som blev när jag satte de på mitt bakgrunspapper har jag fäst en tunt snöre som också ökar textil känslan.
Jag klippte ut Bambi och satte tillbaka honom efter all montering. Efter ett lager Crackle accent känns han mindre plastig!
Den beige/röda blomman har jag gjort själv. De underbara knapparna som sitter i de blå blommorna är fynd från sybehörsaffären! Underbara! Ovanför sitter också Webster stickers med Crackle accent. På Jejjas layout fanns det ett foto med hattnålar så mina hattnålar är en hyllning till hennes fina lo! Och ja, hata mig inte, jag är supernöjd!!!
Många kramar!

2 kommentarer:

CillaT sa...

Underbar layout! Läckra färger och så välarbetad! Gillar jättemycket=)

Maja Stokk / eyovine sa...

Men du tjejen!!!! Denna var helt underbar!! Gillar verkligen hur du använt det tunna snöret!! Å den textila känslan bara nockar!! Du är min vinnare i denna utmaning ;)

Kramiz