onsdag 18 november 2009

Tävlingsmaraton!

Jag har för ovanlighetens skull knopat ihop en hel hög med tävlingsbidrag! Jag får helt enkelt köra ett tävlingsmaraton i bloggen för att visa och länka vidare allt! Något skulle mailas in så det får ni se senare.

Dessutom hade jag laddat och preppat maken för att få köra lite CC på lördag som SS och Mimas ska ha. Det var bara det att jag laddat en helg för tidigt! Typiskt! Den helgen det är har vi besök men kanske får jag ihop ngt litet endå? Jag har även köpt mitt allra första tävlingskit från Stellas. Det var inte riktigt det innehållet jag förväntat mig men nu får jag väl försöka tota ihop några bidrag av det kitet i all fall!

Nu till dagens tävlingsbidrag! Inne på STAMPartic ska man göra ett rosa julkort! Superkul! Det var jag ju tvungen att göra!


Ni kommer väl tycka att jag är en mallgroda snart men jag gillar faktiskt mitt kort! Tagsen har en härligt rå kartongkänsla som jag sedan stämplat med guld snöstjärnor, syns tyvärr dåligt. Två olika hörnstämplar pryder hörnen och sedan pyntade med pärlor och bling. Den helt underbara Hängeln, årets favorit, har jag färglagt med Promarkers. Papper från Maja Design.

Kramar från mig!

5 kommentarer:

Linda sa...

Wow, jag är helt mållös!! Så grymt snyggt! Helt underbart kort verkligen :D

Malin/Majamelon sa...

Sååå snyggt vännen!! =D
Bara för att jag fick svar från dig om händerna så har dom *Pepparpeppar* varit snälla med mej! Men jag ska nog ta mig i kragen och göra något ändå ;P

Stor Kram!!

Iren sa...

Så koselig rosa julekort!

Klem

CillaT sa...

Fantastiskt underbart! Och bedårande! Och vackert! Och så snyggt färglagt! Och så rosa!

Kram

Unknown sa...

Så nydeligt kort!!♥♥♥
Takk for at du deltar!
Klem,
jorunn