onsdag 9 december 2009

Lite från kalendern på AOS.

I lucka tre fanns allt detta!

Istället för att köpa blommor kan man göra egna väldigt lätt! Fynda spets, gamla dukar och annat på loppis. Här har jag använt filt, tyll, spets, fyndblomma från Hemtex, knapp och bling.

Billigt band från Panduro, spets, pärlor, spets, knapp och en bit duk. Först tråcklade jag ihop blommorna men sedan kom jag på att det var lättare med limpistolen:)

Visst är de söta! Nu får ni testa att göra dessa söta blommor!

Jag blev sponsrad av Stämpelhuset med såkallade Imago stämplar. Om du går in på Allt om scrap i lucka tre och kommenterar kan du villa ett set med Imago stämplar!

Det var allt för idag! Ta det lugn i julstressen! Kramar!

2 kommentarer:

Malin/Majamelon sa...

Å så söta blommor! Och fina kort =D
På fredag har jag fått tid för händerna!! Nu har jag iallafall kommit igång även om det är lång väntan på operationstid =)

Ha en härlig onsdag vännen!!

Kram!

joggemia sa...

Tack för dekorationstipsen! Superfina! Och fina julkort också!

Kram!