torsdag 10 december 2009

Sista layouten till Stellas!

Idag är det dags att visa den allra sista tävlingslayouten till Stellas! Det känns helt ok med de jag knopat ihop. Den här sista fick man skapa helt fritt men fortfarande gäller ju minst två mönstrade och två dekos från kitet!
Det blev en lite mer romantisk är de tre tidigare. Den här färgkombon blev en favorit! Svart, turkos, brun och rosa! Jag har blandat papper från MM och Websters.
De flesta blommorna är från Prima men den lilla bruna är från Maya Road. Och den lilla vita ramen från Melissa Frances. Bling från Prima. Egentligen är det helt otroligt vad mycket fina saker det finns nu! Inte konstigt att man vill ha allt!
Mera vackra blommor! Raden med pärlor är en hel rad vita pärlor från kitet som jag klippt isär. Sedan satte jag alla på en stickers bård med klockor från Websters. De vackra bokstäverna fick ett lager Crackle accent på sig.
Det var allt för idag! Imorgon frossar vi i julkort tycker jag:) Kramar!

3 kommentarer:

joggemia sa...

Åh, vad härlig! Vilken läcker färgkombo! Håller nu tummarna för dig. =)

Kram!

MissMian sa...

Absolut underbar LO!!!!

CillaT sa...

Jättefin! Färgerna är så fina och Viggo-Piggo så söt=)

Hejjar å dig!

Kram