onsdag 6 januari 2010

Lite skapat för Pion design!

Jag hamnade i ett kreativt rus några dagar och skapade ett gäng kort av det som fanns kvar i mitt DT kit från Pion design! Visar några idag!
Jag har ju jobbat med serien Pack your bags från Kaiser. Serien passar jättebra till annat än resor också tycker jag! Här har jag även använt Rub-ons från Kaiser. Jag fyndade årets julkort från Ikea som jag brukar göra. Jag kastar korten och sparar kuverten. Jag fick 60 kuvert i storleken 12cmx12cm för 27 kronor! Riktigt fynd! Så nu blir det lite söta kort i ngt mindre storlek!
Tillsammans med mitt kit från Pion fick jag ett så sött handskrivet meddelande på ett papper från Prima. Bitar av det hamnade på detta kortet tillsammans med det gröna pappret från Kaiser. Symaskinen går varm här hemma på massor av alster så även här! Än en gång har jag använt Rub-ons ord. Blommor från Prima och halvpärlor från Kaiser!

Annars håller jag på att frysa ihjäl här! Igår kväll hade vi drygt -23 grader!!!!!! Hallååååå jag är en 08!!! Jag pallar max -10 grader helst inte mer än -2 grader! Så nu får det allt bli lite varmare. Viggo vill ut och testa sin pulka!
Kramar!

Inga kommentarer: