torsdag 7 januari 2010

Mera Pion alster!

Det blev ju ett gäng kort när kreativiteten flödade så här kommer några till!
Ett lite enklare i stil! de olika cirklarna sitter på 3d kuddar för snygg effekt! Rub-ons ord från Kasier och likaså papperna!
Här har jag sytt en del på kortet. Både raksöm och zigzag söm blev det! Blommor från Kaiser och bling brads från Reprint, allt finns hos Pion design! Även diecutsen är från Kaiser. bandet och bladen från Prima är mina privata. Det blev riktigt läckert med det senapsgula ihop med det blåa!
Ha det gott söta vänner!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Sååå vackra saker!!! Pion Design verkar ha mycket fint.

ScrapMyran sa...

Supersnygga kort och vilka läckra papper! Jag som har lovat mig själv att inte köpa något nytt innan jag har scrapat upp en STOR del av allt jag har =(

Mya sa...

superläckra kort!