onsdag 13 januari 2010

Reafynd hos Scrapgalen!

Just nu pågår en flyttrea inne hos Scrapgalen! Snart kommer en ny större och fullproppad butik stå färdig! Jag har denna gång fått ett "Gott & Blandat" kit med mer eller mindre matchande papper att jobba med! Allt från REA kategorin!

För att göra skapandet både roligare och än mer utmanade har vi skapat en liftkedja mellan oss dt! Jag har liftat CillaT och hennes underbara "dopdagen"!
Visst kan man scrappa i rosa till killar! Här finns papper från Dreamstreets Merry and bright serie och tre olika från My minds eye. Allt hittar ni hos Scrapgalen! Annars finns ett gäng blommor från Prima och Maya Road!
Kramar!

7 kommentarer:

Marie sa...

Vilken fin layout du gjort. Blir så sugen på att scrappa i rosa eller lila även om jag tycker det är svårt.
Du har gjort så många fina saker, är ofta här och kikar.
Kram

Mya sa...

vilken ljuvlig lo!
Kram mya

ScrapMyran sa...

Jättevacker, speciellt titeln som liksom går rakt in i hjärtat, genuint äkta om du förstår vad jag menar =)

CillaT sa...

Åh vad fin den blev! Så ljuvligt fluffrosa=) Kul att se en egen layout i ny tappning!

Kramis

Linda sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeelt underbar layout!!!

Unknown sa...

Uuuunderbart!!! Jag får anfall varje gång jag ser dina LOs...jag vill så gärna göra själv, men jag har inte samma fantasi som dig ;P

Kram!!

MissMian sa...

Wow!!! Så underbar LO!