lördag 6 mars 2010

Cattis lift för SWE bloggen!

Kolla in HÄR så får ni se hur det går till när jag skapar kort och lo!

Idag liftar vi en av coola Cattis layouter inne i SWE bloggen. Jag blir alltid lika glad av Cattis färgglada och lekfulla layouter. De kanske ligger rätt långt ifrån min egen stil därför var det extra skoj att få lifta hennes "kullek" som ni hittar här!

Jag började med att stänka och stryka ut lite prickar på ett vitt cardstock. Dekorerade med lite svarta halvpärlor också. Många av mina layouter har wellpapp just nu och så även denna. Det jobbiga är att förrådet är slut så jag får väl ut och tigga nytt:) Hoppas att ni har en skön helg annars. Idag vankas det 40-års kalas för familj och vänner!

Många kramar!

3 kommentarer:

MissMian sa...

Så snygg!!!!

Cattis sa...

hihi...Superduperkul!!! Nu fattar jag ju va du menade med din kommentar...hahahaha...

Kramis!

Cattis sa...

Och härlig tolkning!! =D