onsdag 10 mars 2010

::Liftat min allra första layout::

Less på rosa!!!! Avskalad blogg tillsvidare! Vet inte hur jag vill ha det!

I söndagens bilaga på Allt om scrap liftade vi våra första layouter! Min är verkligen pinsamt ful!



Min första layout om syrrans Malte från april 2006. Ja, jag tycker att jag utvecklats:)



Det var inte lätt att lifta den layouten kan jag avslöja! Inte särskilt inspirerande men konstigt nog är jag skitnöjd med resultatet!



En skojig detalj är att jag råkade förstöra det rätta fotot med lim. Jag räddade situationen genom att sätta ett annat lite snett över och det blev superfint! Lustigt!

Japp, det var allt från LillBlomman idag!

Kramizar!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Jättesnyggt!!! Det är ju otroligt vilken utveckling vi gjort ändå. Tänk om vi scrappat som vi gjorde förr... ha ha ha... och haft en blogg där vi visade upp våra alster. Jösses...;)

ScrapMyran sa...

ja men vaddå, det är ju supersnyggt med de där fåren =)

Linda sa...

Trevligt att äntligen träffa dig o Cilla, My har pratat så mycket om er ska ni veta! =)
Superfina saker skapar du också, nu har jag ju två nya duktiga tjejer utöver My, Mia o Paula att insupa inspiration o råd ifrån, Jippie! =)
Ser fram emot att få kackla vidare med er på sthlm city scrap! =)
Kraaam!