måndag 31 maj 2010

:: Måndags skissen på SWE ::

Först måste jag ju få berätta att jag vann!!!!!! Jag vann StampARTics majutmaning med mitt gula kort! Helt fantastiskt! Så många fina bidrag och så valde de mitt! Och vinsten är en stämpel från Motivet!! Suktat länge efter en sådan så jag får nog svårt att välja:) Blev verkligen så himla glad!!!!

Vart tog månaden vägen? Hela maj är snart över och imorgon är det juni! Tänk om tiden kunde gå lika fort i november:) Hade ni en trevlig morsdag igår? Jag firade min andra och det var så mysigt! Får nypa mig ibland för att fatta att jag är mamma!
Hur som helst så är det måndag idag och det betyder skisstolkning inne i SWE bloggen. Denna veckan fick det bli ett kort för mig. Tycker att det är en utmaning att göra kort efter en skiss och särskilt en skiss som kanske i första hand är tänkt till en lo!

Här har jag använt en riktigt gammal och go Hängel. Tycker jättemycket om dem och tar fram dem ibland och njuter av att färglägga! Allt går i blått, grönt och vitt!

Jag fortsätter att färglägga med Distresserna. Önskar mig en hel del av de nya men det blir ju så dyrt att köpa på sig! Får bli någon då och då.

Blommor kan man ju liksom inte få för mycket av enligt LillBlommans lag och den följer jag slaviskt:) Den stora vita blomman har jag plockat ihop från fyra olika blommor och sedan glittrat den!

Här hoppas jag att det syns lite hur alla blommorna på stämpelmotivet och alla linjer glittrar!
Önskar er en toppenfin start på veckan!

8 kommentarer:

Aud sa...

Åhhh, det ble utrolig nydelig!♥♥♥
Jeg er også veldig glad i de gamle hÄnglar stemplene, og du fargelegger dem som en gud! Lekker blomsterpynt også!

Ha en flott uke! :o)

Klem,
Aud

Catta sa...

Grattis till vinsten hos StampARTic! Det var ett superfint kort du gjort, du var absolut värd vinsten!

Beundrar din talang för färgläggning! Du är verkligen duktig!

Ha en fin vecka!

Catta

Lilo sa...

Såååååå vackert! Tänk... galna jag som sålde mina hänglar! Nu ångrar jag mig lite.

susanne´s smulor sa...

Jättefint och hänglar stämplar är såå fina, både nya och gammla!
kram sussa

Petra/Paradise sa...

Ditt kort till våran utmaning var helt enastående! Jag höll på att slå bakut när jag såg det, så himla läckert!
Så stort grattis på dig vännen min! :)

Å detta kortet är ju helt makalöst sött!
Du fick mej just till att vilja skapa i blått! Har nog ALDRIG gjort det innan! *ser lite generad ut* Men nu kanske det är dags! :D
Ditt kort är i vilket fall superfint!!!!!! MUMMA!


KRAMISAR på dej!!

Chruss sa...

Grattis till vinsten!!!
Den skulle du ju bara ha med ett sådant läckert kort!

NuttesPyssel sa...

Grattis till att du vann! Du gör såååå ffina kort! =)

Aase sa...

Läckert kort och Grattis till vinsten....
Hoppas du njuter lite iaf :)
Morsdag var perfekt, fiak på stan och biobesök med mina underbara flickor..... Sex and the City 2
Underbart tjejigt och roligt! Insåg att jag skanar alla film kvällar vi haft med tjej, musik & dansfilmer sedan de var yngre....
Slut med det sedan de flyttat hemifrån. Fast tjejerna har lovat att det infördes en ny morsdagstradition igår: BIO besök på morsdag :)
Visst låter det toppen. Kram Aase