söndag 13 juni 2010

:: Viggo och farfar ::

Idag visar jag ett tävlingsbidrag till Stellas.nu! Utmaningen var att skapa i svart/vitt med max en accentfärg. Jag tycker verkligen att jag lyckats och är så himla nöjd! Farfar är född på -30 talet och känslan finns i hela layouten tycker jag! Viggo tycker verkligen om farfar och fotot är så himla mysigt! Jag printade det i lite antik ton för att det skulle passa fint till. Hoppas att ni också tycker om det jag gjort och kanske kan hålla en tumme för mig:)

Som så ofta har jag blandat massor av märken helt friskt! Här har vi Graphic45, Paper girl, October afternoon och Pink Paisley!

De svarta rosorna har jag gjort själv och de fina löven är stansade med en MS stans. Mycket sömmar och olika kantmönster!

De små biljetterna har jag klippt från en G45 papper och blomman är från Prima!
Mera blommor och en liten månadstag från Jenni Bowlin!
Många, många kramar från en supernöjd och glad LillBlomman!

6 kommentarer:

Mim... sa...

Vilket glädje och kärlek detta utstrålar, jättefin LO.

Petraso sa...

Tummen dubbelt!!!!

nä syrran inte på 2 år är det jämnt....

Maja Stokk / eyovine sa...

Ljuvlig LO och ett underbart foto =). Du vännen jag har inte fått i väg paketet till dig som tänkt var. Har så dåligt samvete för det. Men det har varit lite mycket nu i slutet med alla examen ch avslut på jobbet. Lägger ner lite extra grejer så hoppas jag jag får iväg det under veckan.

Kramiz Maja

Åsa/asamia sa...

Massor av härliga saker sen jag var in sist. LO´n med farfar är underbar!

Marie/Mison sa...

Den är helt underbar. Skulle ha valt precis de färgerna själv faktiskt.

Sara sa...

Den är helt ljuvlig! Allt passar ihop så perfekt.

/Sara