lördag 17 juli 2010

:: Ett ovanligt foto ::

Nej, det är inte ofta min lilla solstråle är ledsen! Han är en tuffing som oftast bara ruskar på sig om han trillar med ett härligt positivt humör. Men såklart blir han ledsen ibland och jag vill att han skall veta att alla känslor är okej!

Jag har använt papper från Bo Bunnys serie Sun Kissed. Och se är det inte turkost och rött? Men visst är det snyggt!!!! Det blev en ganska enkel lo med handskriven journaling och mycket scalloped kanter.

Matchande blommor och dekos. Min nya MS fjäril används flitigt!
Den fina journaling rutan kommer från en ny favorit tillverkare nämligen Echo park! Ni hittar den hos Scrapgalen! Jag har faktiskt lite papper som ligger och väntar på mig så snart kommer ett alster från denna tillverkare också!
Många sommarkramar!

2 kommentarer:

Mette sa...

Men liten...
Så ledsen...
Men layouten är gudomligt fin!

Karin sa...

herreguuu så mycket fina alster du gör! layouten är jättefin.. å kortet (du glömde göra)till din mamma; ola la! Super-duperfint!
Tack för all inspiration!
kram K.