tisdag 28 september 2010

:: Änglar visst finns dem ::

För någon vecka sedan landade ett fullsmockat paket papper som var så färska att de luktade nytryckta fortfarande! Det var Pions nya i samarbete med Theresa som anlänt! Jag hade ju äran att få skapa med den förra kollektionen som heter Förgät mig ej och är så glad att få chansen igen! Nu är det julpapper som gäller och denna serie heter I väntan på tomten! De är härligt gammaldags i färger och mönster! Först ut blir dett kort med änglar på!

Jag har stansat ut en änglakör med Spellbinders och sedan två olika scallopedramar från samma tillverkare. Papperna jag använt är Stjärnhimmel och Änglahälsning. Jag har också använt Craft cardstock i MS bården och snöstjärnorna. Denna gången fick det bli en söm i beige till.

Och här ser ni alla sömmar och lager lite bättre!

Har ni inte köpt dessa papper ännu så hittar ni dem HÄR! Massor av kramar!

6 kommentarer:

Jenny - Pion Design sa...

Vilket vackert kort! Är så glad att du visar våra papper på allra bästa sätt!
Kram till dig

Annelie sa...

Åhhh, vackert!!!

Cath. sa...

Du är makalöst duktig på att skapa dessa underbara kort! Ååå, detta är papper som måste köpas, helt klart! (Sagt av hon som har två kilo julpapper i sin samling... hmmm... men de är ju så fina!)
Kram, ska bli kul att ses i helgen! Nu ska jag framkalla foton så jag har nåt att scrappa... ;D.

Maiden sa...

Underbart! Fantastiska papper å fantastiskt kort!

NuttesPyssel sa...

Jättefint! Gillar när man syr så det blir sömmar på kortet.

Mill@n sa...

Supermysigt kort och urfina papper! lÄCKERT!!