lördag 11 september 2010

:: Jag fick en beställning ::

Jag fick en beställning på ett kort som skulle lämnas till en viktig person i beställarens liv. Ibland kan det låsa sig lite när jag ska göra "viktiga" kort? Det skulle vara milt grönt, gärna med ngt guld och lite robust. Inte vet jag om jag lyckades men jag tycker att kortet blev fint í alla fall.
Jag har använt ett papper från MM och upprepat det i två lager. Det är Fiskars Sunburst som jag stansat med. Jag har även lekt med lite crepepapper.
Gnugg, gnugg med användbara rub-ons! Gillar INTE att skriva för hand på mina kort!

De stora blommorna köpte jag av ngn på SS och här har jag kombinerat dem med små gröna Got flowers och pärlbrads med guldram. Hoppas att mottagaren blir glad!
Hoppas att ni får en toppenbra helg! Kramar!

2 kommentarer:

Mim... sa...

Vilket snyggt kort! och det kan vara svårt med beställningskort specielt om man inte känner mottagaren.

Silje sa...

Kjempefint kort - nydelige fargetoner!